Erg RS Team edition


RS Team Edition
RS Team Edition verze je další rozvoj našeho vyváženého a lehký rám nastavit Erg ze kterého přijal své základní křivky a tvar trubek. ERG RS se zlepšila monocoque konstrukce se zvýšeným průřezem horní a spodní trubky. Spodní Držák je masivnější a nyní je schopen pojmout nejen typ BSA68, ale také na korunách zákazníka podle standardu BB30. Head-trubka ERG RS je nyní vybavena uhlíkových vláken vyrobené monocoque vidlice s kuželovou a nadrozměrných 1 1/8 "-to-1 1/2" hlavové trubce. Nový micro-nastavitelné sedadlo post RS ERG umožňuje větší flexibilitu. Vnitřní směrování kabelu na zadní brzdy přispívá k jednoduchosti konstrukce a zlepšení aerodynamických vlastností jízdní kola, které budou postaveny z tohoto tuhého, ale přesto lehké a pohodlné sady rámců.
Jezdci dvou UCI Continental cyklistické týmy budou soutěžit s Vivelo ERG RS v průběhu sezóny 2011. zpráv dostáváme od profesionálů, který dal naše vysoce výkonné rámové sady ke konečnému testu reálného života, vždy zůstane absolutní důkaz pro Úspěch našeho úsilí:
"... Mám pocit, že tento motocykl jde na jeho vlastní. Velmi dobré akcelerace, velmi lehké, mám opravdu pocit, jako létání s ním. Velmi tvrdá (stabilní) frame! Dobrá práce od vás! Děkuji vám!"
Marcel Ternovsek, jezdec UCI Continental
Tusnad Cycling Team (TCT) - Rum
"Jsem rád, že mám příležitost závodit s bulharským-vyrobené na kole, což je v žádném případě horší než bicykly vyrobené v západní Evropě a ve Spojených státech"
Georgi Petrov Georgiev, jezdec UCI Continental
Tusnad Cycling Team (TCT) - Rum
Brand VIVELO
Model Rok 2012
Typ Road
Barvy Zakázková výroba barevných schémat
Velikost 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
Frame UD uhlík. High-modul monocoque.
Vidlice UD uhlík. High-modul monocoque. Hmotnost 340 gr.
Headset integrované 1-1 / 8 "- to - 1-1 / 2" zúžené
Sedlové trubky vnitřní průměr 31,8 mm
Hmotnost surového rámu 930 gr (velikost 52)

Size | S | O | SC | HC | HS | OT | WB | RC | FL | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
50 | 500 | 521 | 74.6° | 71.1° | 130 | 43 | 972.1 | 408 | 368 | 71.5 |
52 | 520 | 534 | 74.2° | 72.8° | 140 | 43 | 975.1 | 408 | 368 | 71.5 |
54 | 540 | 543 | 73.7° | 72.6° | 150 | 43 | 981.1 | 408 | 368 | 71.5 |
56 | 560 | 560 | 73.3° | 73.5° | 170 | 43 | 985.2 | 408 | 368 | 71.5 |
58 | 580 | 573 | 73.8° | 73.8° | 190 | 43 | 991.7 | 408 | 368 | 71.5 |
60 | 600 | 586 | 73.9° | 73.9° | 205 | 43 | 1003.4 | 408 | 368 | 71.5 |
S - SEAT TUBE LENGTH (CENTER TO TOP), O - TOP TUBE LENGTH (HORIZONTAL), SC - SEAT ANGLE, HC - HEAD ANGLE, HS - HEAD TUBE LENGTH, OT - FORK RAKE,WB - WHEEL BASE, RC - CHAINSTAY LENGTH (CENTER TO CENTER), FL - FORK AXLE TO CROWN, B - BOTTOM BRACKET DROP, SP - INTEGRATED SEAT POST LENGTH